Det betyder meget med den nære kontakt til medierne, og få så meget omtale som muligt, det vil gavne vores ekstension. En god historie siger man aldrig nej til i medierne, men hvad er så en go’ historie der slipper gennem redaktionernes skarpe sortering af nyhedsstof. Vi kan hurtig blive enig om,- at det ikke har nyhedsinteressen, at der sker en nåleombytning i klubberne, eller hvem der bliver den kommende præsident, - medmindre man sætter nålen på en kendis.
Til gengæld er der tale om donationer store eller små har det en nyhedsinteresse. Derfor burde den store indsamling til Ukraine egentlig været vist i Go’ Morgen Danmark eller andet landsdækkende medie, men det kan måske nås endnu.
Det der ofte skinner igennem er, - ved offentligheden hvem vi er?? Man oplever dagligt, at der er udtalelser om >Hvem er I? << Det skyldes måske beskedenhed, eller er vi nok i os selv, men med al tydelighed er det nødvendigt, hvis man skal eksistere, må man opnå en vis opmærksomhed i offentligheden, det kræver PR og opnå det. Det er vigtigt med en ensartethed når man vil have et Brandt der skal slå igennem.